Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu provozovaném společností SHOCK SKATEBOARD & SNOWBOARD s.r.o. a dostupném pod internetovou adresou: http://www.shockboardshop.cz (dále jen "webové rozhraní").
Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost SHOCK SKATEBOARD & SNOWBOARD s.r.o., se sídlem Hany Kvapilové 16, 77900 Olomouc, IČ: 27798224, zapsána v obchodním rejstříku vedeným Krajským Soudem v Ostravě pod spisovou značkou C 52111. Datum zápisu 10.05.2007 (dále jen "prodávající") a kupujícího (dále jen "kupující"), který je zákazníkem výše uvedeného internetového obchodu.
Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není. Kupující, který je spotřebitelem, je ve smyslu § 419 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník") každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná (dále jen "spotřebitel"). Není-li výslovně uvedeno jinak, vztahuje se to, co je v těchto obchodních podmínkách sjednáno pro kupujícího, rovněž na kupujícího, který je spotřebitelem. Není-li výslovně uvedeno jinak, vztahuje se to, co je v těchto obchodních podmínkách sjednáno pro spotřebitele, pouze na kupujícího, který je spotřebitelem.
Pro vyloučení pochybností se uvádí, že práva vyhrazená v těchto obchodních podmínkách pouze pro spotřebitele, zejména práva z vadného plnění podle čl. 6 těchto obchodních podmínek a právo spotřebitele odstoupit od smlouvy podle čl. 7 těchto obchodních podmínek se neuplatní pro osoby, které kupní smlouvu neuzavírají v pozici spotřebitele.
Kupní smlouva, jakož i další vztahy prodávajícího a kupujícího, se řídí právním řádem České republiky.
Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
Ceny zobrazené ve webovém rozhraní u zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech dalších daní. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní.
Cena je uvedena u každé položky v Českých korunách
Orientačně je cena zboží přepočítávána také na EURo podle aktuálního kurzu ČOB. Veškeré zboží fakturujeme v Českých korunách.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Tržby evidujeme v běžném režimu.
Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní je uváděna s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti prodávajícího plnit. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní (dále jen "objednávka"). Před odesláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil.
Odeslání objednávky je návrhem na uzavření kupní smlouvy učiněným kupujícím. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou na adresu elektronické pošty, kterou kupující vyplnil v objednávkovém formuláři. Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím vzniká tímto doručením přijetí objednávky (akceptací).
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky byl kupující dostatečným způsobem před odesláním objednávky upozorněn a měl možnost se s nimi seznámit. Kupující má možnost si tyto obchodní podmínky v příslušném znění uložit a tisknout.
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy nebo odstoupit od smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, nebo došlo k chybě ve skladovém hospodářství. V případě, že kupující již zaplatil část nebo celou kupní cenu, bude mu již zaplacená částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření kupní smlouvy nedojde.
Prodávající je oprávněn, nikoli však povinen, v závislosti na charakteru objednávky (zejména větší množství zboží, vyšší kupní cena, vyšší náklady na dodání zboží apod.) před přijetím nabídky požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky. Nepotvrdí-li v tomto kupující objednávku, má prodávající právo ustoupit od dalšího jednání o uzavření kupní smlouvy, přičemž takové jednání nelze považovat za nepoctivé jednání ve smyslu § 1729 odst. 1 občanského zákoníku.
Smlouva se uzavírá na dobu určitou do doby splnění sjednaných závazků.
V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby prostřednictvím platebního systému a bezhotovostní platby platební kartou je kupní cena splatná bez zbytečného odkladu po odeslání objednávky, přičemž prodávající není povinen odeslat zboží před obdržením platby.
Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
Webové rozhraní obsahuje informace o způsobech dodání zboží a o nákladech spojených s balením, dopravou a dodáním zboží (včetně poštovních a jiných nákladů a poplatků). Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní pro případ doručování v rámci České republiky platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. Webové rozhraní může dále obsahovat informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží do jiných zemí.
V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
Není-li kupující spotřebitelem, níže uvedená ustanovení těchto obchodních podmínek k právům z vadného plnění se nepoužijí.
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem o ochraně spotřebitele.
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Je-li na zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se pro určení záruční doby ustanovení občanského zákoníku o záruce za jakost (§ 2113 a násl.). Předchozí dvě věty neplatí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, případně i v sídle nebo místě podnikání, a to vždy spolu s dokladem o kupní smlouvě (prodejka nebo faktura). Práva z vadného plnění může kupující uplatnit rovněž tak, že reklamované zboží spolu s popisem vady a dokladem o kupní smlouvě zašle prodávajícímu poštou na adresu Shock Board Shop, Hany Kvapilové 16, 77900 Olomouc. Vydá-li prodávající potvrzení odpovídající § 2166 občanského zákoníku, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy.
Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré součásti zboží (např. v případě reklamace obuvi je kupující povinen předat prodávajícímu celý pár, pouze jedna bota nepostačuje) nebo podklady potřebné pro vyřízení reklamace. Prodávající je povinen si vyžádat doplnění částí zboží nebo podkladů od kupujícího bez zbytečného odkladu. Lhůta pozastavena do okamžiku dodání vyžádaných věcí a podkladů kupujícím.
Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží k reklamaci v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou mokré, znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamaci. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího, který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek:
Práva z vad a reklamace
Tyto podmínky se vztahují pouze na případy, kdy kupující je spotřebitelem (dle § 419 občanského zákoníku).
Zboží můžete reklamovat v naší prodejně v Shock Board Shop v Olomouci nebo ho poslat poštou či jiným dopravcem na tuto prodejnu.
Reklamace musí být vyřízena neprodleně, nejpozději do 30 dnů.
Chcete vrátit zboží ve 14denní lhůtě?
Jak postupovat při reklamaci
Reklamaci lze uplatnit pouze v době do 24 měsíců od převzetí zboží. Objeví-li se na zboží vada, je třeba reklamaci uplatnit neprodleně. Další používání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.
Reklamované zboží musí být kompletní (např. nestačí pouze jedna bota, ale celý pár), čisté, suché a hygienicky nezávadné.
Při reklamaci je třeba prokázat nákup zboží u společnosti SHOCK SKATEBOARD & SNOWBOARD s.r.o. dokladem o nákupu (prodejkou nebo fakturou).
V případě, že budete posílat zboží na reklamaci poštou či dopravcem, napište přímo na kopii dokladu důvod reklamace, stručně popište vzniklou vadu, nebo požijte přiložený návratový/reklamační list, který byl přiložen u vámi zakoupeného zboží.
Pokud se jedná o odstranitelnou vadu, má zákazník právo na bezplatnou, včasnou a řádnou opravu. Tuto vadu odstraníme neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace.
Adresa pro zasílání reklamací:
Shock Board Shop
Hany Kvapilové 16
77900 Olomouc
Pro případné další informace nás kontaktujte na:
info@shockboardshop.cz
+420 585 230 955
Reklamační řád
Reklamační řád účelně upřesňuje postup zákazníka a společnosti SHOCK SKATEBOARD & SNOWBOARD s.r.o. v případě, že přes veškeré úsilí společnosti SHOCK SKATEBOARD & SNOWBOARD s.r.o. o zachování vysoké kvality nabízeného zboží vznikne na straně zákazníka oprávněný důvod k uplatnění reklamace.
Tento reklamační řád se vztahuje pouze na případy, kdy kupující je spotřebitelem dle § 419 občanského zákoníku.
Předcházení vzniku vady
Při výběru zboží je nutné, aby zvolený druh a velikost výrobku přesně odpovídal potřebám zákazníka. Zákazník před zakoupením výrobku vezme v úvahu účel užití, provedení, materiálové složení a způsob ošetřování zboží. Pouze zboží dobře zvolené z hlediska funkčního, sortimentního a velikostního je předpokladem naplnění užitné hodnoty a účelu užití zboží.
Nadměrné či nevhodné užívání výrobku nebo jeho používání k nevhodnému účelu mohou nepříznivě ovlivnit funkčnost a životnost výrobku a může být důvodem odmítnutí reklamace.
Správná a pravidelná údržba výrobku je předpokladem pro dobrý stav zboží a jeho plnou funkčnost. Poradíme vám, jak správně udržovat vybavení.
Všeobecné reklamační podmínky
Práva kupujícího z odpovědnosti za rozpor s kupní smlouvou a z odpovědnosti za vady zboží (dále jen reklamace) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamační řádem v platném znění, který je neoddělitelnou součástí kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím. Prodávající je povinen seznámit kupujícího s obsahem reklamačního řádu vhodným způsobem (např. vyvěšením v prodejně, zveřejněním na www stránkách, přiložení ke zboží).
V případě, že kupující zjistí, že zboží není při převzetí ve shodě s kupní smlouvou nebo vyskytne-li se u zboží vada, může kupující uplatnit u prodávajícího reklamaci. Za rozpor s kupní smlouvou nebo za vadu zboží nelze považovat a reklamaci nelze uplatnit v případě, že:
Změna vlastností zboží vznikla v důsledku opotřebení či nesprávného používání, skladování, nesprávného zásahu či mechanického poškození.
Změna vlastností zboží vznikla v důsledku neprovádění nutné údržby nebo v důsledku jejího nesprávného provedení
reklamace se týká vady, pro kterou byla sjednána nižší cena.
Jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím
zboží již je zcela opotřebováno v rámci své užitné hodnoty.
Uplatnění reklamace
Kupující by měl reklamaci uplatnit v místě, ve kterém zboží zakoupil. Kupující má však právo uplatnit reklamaci v kterékoliv provozovně patřící prodávajícímu, v níž je přijetí reklamace možné, a to s ohledem na sortiment prodávaného zboží, popřípadě v místě podnikání nebo sídle prodávajícího. Výjimkou je uplatnění reklamace u osoby, která je určena k provedení opravy v potvrzení o povinnostech prodávajícího v případě vadného plnění.
Kupující by měl uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu ihned po zjištění vady. V případě, že kupující bude zboží po zjištění vady nadále používat a způsobí tak rozsáhlejší poškození, nebude reklamace uznána.
Prodávající je povinen zabezpečit přítomnost pracovníka pověřeného vyřizovat reklamace v prodejně po celou provozní dobu.
Kupující je povinen prokázat, že jeho nárok na vyřízení reklamace je oprávněný, tzn. doložit místo a čas uskutečnění koupě a cenu zakoupeného zboží. Výše uvedené náležitosti doloží kupující prodejním dokladem, potvrzením prodávajícího o povinnostech v případě vadného plnění, popř. jiným věrohodným způsobem.
Doba pro uplatnění práva z vady
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Je-li na zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se pro určení záruční doby ustanovení občanského zákoníku o záruce za jakost (§ 2113 a násl.). Předchozí dvě věty neplatí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
Právo na reklamaci zanikne, nebylo-li uplatněno v době pro uplatnění práv z vadného plnění.
Doba od okamžiku uplatnění reklamace do doby, kdy je kupující povinen zboží po skončení opravy převzít, se do doby pro uplatnění práv z vadného plnění nezapočítává.
Dobu pro uplatnění práv z vadného plnění nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou může zboží při správném užívání a údržbě, vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a intenzitě užívání, vydržet.
Vyřízení reklamace
Prodávající je povinen o oprávněnosti reklamace rozhodnout ihned, ve složitějších případech do třech pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.
Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré součásti zboží (např. v případě reklamace obuvi je kupující povinen předat prodávajícímu celý pár, pouze jedna bota nepostačuje) nebo podklady potřebné pro vyřízení reklamace. Prodávající je povinen si vyžádat doplnění částí zboží nebo podkladů od kupujícího bez zbytečného odkladu. Lhůta pozastavena do okamžiku dodání vyžádaných věcí a podkladů kupujícím.
Prodávající je oprávněn rozhodnout o reklamaci sám a není povinen vyhovět žádosti kupujícího o posouzení oprávněnosti reklamace třetí osobou. Prodávající je dále oprávněn rozhodnout sám o způsobu provedení opravy. Kupující nemůže bez souhlasu prodávajícího předat zboží k opravě třetí osobě. V takovém případě ztrácí kupující nárok na bezplatné provedení opravy.
Kupující je povinen převzít si zboží k datu uvedeném na potvrzení o vyřízení reklamace. Nevyzvedne-li si kupující zboží do šesti měsíců od vyznačeného data a byl-li v této době kupující alespoň jednou vyzván k převzetí zboží, má prodávající právo zboží zlikvidovat.
Rozpor s kupní smlouvou
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
Práva kupujícího
Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161 občanského zákoníku, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.
Nejedná-li se o případy, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit (zejména § 1837 občanského zákoníku), má spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. V případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel využít vzorový formulář poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího uvedenou ve webovém rozhraní.
V případě odstoupení od kupní smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a to i tehdy, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Právo spotřebitele na odstoupení od kupní smlouvy však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od kupní smlouvy musí prodávajícímu vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží ve smyslu § 1833 občanského zákoníku. Pokud není možné, aby spotřebitel vydal vše, co na základě kupní smlouvy získal (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí prodávajícímu poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Prodávající je oprávněn započíst svůj nárok na tuto peněžitou náhradu na vrácenou kupní cenu. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.
Má-li kupující právo na vrácení kupní ceny, má prodávající právo na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
Na dárky, které jsou kupujícímu poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Poskytnutí takových dárků je darováním podle § 2055 a násl. občanského zákoníku. V případě, že kupující odstoupí od kupní smlouvy, má kupující povinnost vrátit prodávajícímu veškeré přijaté dárky poskytnuté v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy, od které kupující odstoupil. Obdobně má kupující povinnost vrátit poskytnuté dárky prodávajícímu, pokud dojde k výměně nebo vrácení zakoupeného zboží. Poskytnuté dárky musí být vráceny v původním stavu, přičemž kupující prodávajícímu odpovídá za snížení jejich ceny a je povinen poskytnout přiměřenou peněžitou náhradu.
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží, je-li mu zboží předáno před uhrazením celé kupní ceny.
Informace o kupujících jsou uchovávány v souladu s platnými právními předpisy, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Kupující, je-li fyzickou osobou, uzavřením kupní smlouvy souhlasí se zpracováváním a shromažďováním svých osobních údajů prodávajícím pro realizaci kupní smlouvy, vedení uživatelského účtu a marketingové účely, a to k těmto osobním údajům: jméno a příjmení, adresa bydliště a/nebo místo podnikání (podnikatel), identifikační číslo (podnikatel), adresa elektronické pošty, telefonní číslo, mobilní telefonní číslo (dále jen "osobní údaje"). Tento souhlas poskytuje kupující na dobu neurčitou.
Vedle již uvedených osobních údajů se výše uvedený souhlas kupujícího vztahuje rovněž na data vzniklá při procházení stránek webového rozhraní generovaná pomocí analytického nástroje Google Analytics s rozšířením kódu o ukládání remarketingových dat. Tato remarketingová data ukládáme po dobu 365 dní. Pro remarketing kromě GDN sítě používáme i službu Adroll. Pomocí těchto online nástrojů nesbíráme vaše osobní data, jako je jméno, adresa, e-mail, ani telefon. Záznam pro cílení remarketingových reklam můžete odstranit po vymazání souborů cookie ve vašem prohlížeči. Pro vyloučení z Adrollu můžete navštívit tuto stránku: www.networkadvertising.org/choices/.
Kupující má právo přístupu k osobním údajům, právo na jejich opravu, jakož i další práva upravená v zákoně o ochraně osobních údajů. Kupující tímto současně dává souhlas se zasíláním obchodních sdělení na elektronický kontakt, který uvedl v rámci osobních údajů (adresa elektronické pošty). Kupující může tento souhlas zdarma kdykoli odmítnout, a to i při zasílání každého jednotlivého obchodního sdělení, pokud tento souhlas již původně neodmítl.
Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti kupujícího odstranit z databáze prodávajícího. Osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití třetími osobami. Osobní údaje prodávající nepředává žádné další osobě s výjimkou externích dopravců, kterým jsou osobní údaje předávány v rozsahu nezbytném pro doručení zboží.
Objednávka spotřebitele je po uzavření kupní smlouvy uložena u prodávajícího a kupujícímu je přístupný pouze její aktuální stav. Jednotlivé kupní smlouvy jsou po svém uzavření prodávajícím archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze prodávajícímu.
Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den uzavření kupní smlouvy.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat, a to v celém rozsahu. Pro určení obsahu kupní smlouvy se použijí obchodní podmínky platné a účinné v den, kdy kupující učiní návrh na uzavření kupní smlouvy.
Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování.
Mimosoudní řešení sporů
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
V případě, že se spotřebitel jakožto kupující domnívá, že jeho práva byla porušena, může se obrátit se svou stížností na prodávajícího prostřednictvím emailové adresy info@shockboardshop.cz v zájmu mimosoudního vyřízení záležitosti. Česká obchodní inspekce je orgánem státního dozoru a v mezích svých kompetencí vyřizuje rovněž stížnosti spotřebitelů.
Veškeré zboží na našich stránkách máme skladem v naší kamenné prodejně (kromě paddleboardů) a ihned ho expedujeme.
Paddleboardy jsou velmi objemné, proto je máme umístěné v externím skladu. Doba expedice u tohoto zboží je cca 2 dny.
Zboží s informací - Dostupnost: Ihned k dodání je expedováno v případě platby dobírkou či platební kartou do následujícího pracovního dne od obdržení objednávky.
Zboží s informací - Dostupnost: Obvykle do 5 dnů je expedováno v případě platby dobírkou či platební kartou do 1-5 prac. dnů od obdržení objednávky.
V případě platby bankovním převodem zboží expedujeme ihned po připsání dané částky na náš bankovní účet.
Doručení zboží k vám:
Máte možnost vybrat přepravce, který vám vyhovuje.
Ihned po doručení zboží zkontrolujte, jestli je doručeno v pořádku, nepoškozené. Zkontrolujte jeho kvalitu a správnost dodávky.
V případě, že naleznete nějakou chybu či závadu neprodleně nás kontaktujte emailem. Následně nám zašlete zboží zpět na výměnu, nebo nám ho můžete bez udání důvodů vrátit.
Způsob platby:
Ceník plateb - doručení zboží:
Balné se neúčtuje.
Česká Republika
Poštovné zdarma při objednávce nad 2000,- Kč. (jestliže je výše vaši objednávky nad 2000,- žádné poštovné se vám v pokladně nepřičte).
Objednávka do 2000,- Kč - poštovné se vám přičte v pokladně před dokončením objednávky.
Způsob platby | Cena přepravy |
Dobírka |
Českou poštou - Balík do ruky - 109 Kč PPL - 99 Kč |
Platební kartou, Bankovním převodem, E-platba, PayPal |
Českou poštou - Balík do ruky - 69 Kč PPL - 89 Kč |
Na prodejně |
Vyzvednutí zboží v Olomouci - 0 Kč |
Slovenská Republika
Poštovné zdarma při objednávce nad 3000,- Kč (jestliže je výše vaši objednávky nad 3000,- žádné poštovné se vám v pokladně nepřičte).
Objednávka do 3000,- Kč - poštovné se vám přičte v pokladně před dokončením objednávky.
Způsob platby | Cena přepravy |
Dobírka | PPL - DHL - 249 Kč |
Platební kartou, Bankovním převodem, E-platba, PayPal | PPL - DHL - 199 Kč |
Na prodejně | Vyzvednutí zboží v Olomouci - 0 Kč |
Speciální slevy:
Naši zákazníci mohou dosáhnout na slevy (Zákaznická slevy, Věrnostní sleva, Slevový kupón), které se započítavají v pokladně před dokončením objednávky. Veškeré informace o výše uvedených slevách
naleznete na našich stránkách v horní záložce Zákaznický servis - Zákaznické slevy.
Shock Board Shop
Hany Kvapilové 16
77900 Olomouc
tel. 585230955
(adresa pro zasílání reklamací, vráceného zboží)
SHOCK SKATEBOARD & SNOWBOARD s.r.o.
IČ: 27798224
Firma SHOCK SKATEBOARD & SNOWBOARD s.r.o. je zapsána v obchodním rejstříku vedeným Krajským Soudem v Ostravě pod spisovou značkou C 52111. Datum zápisu 10.05.2007.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 20. 9. 2016.
- Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího pro účely uzavření a správy smlouvy a realizaci dodávky, pro plnění svých právních povinností, pro marketingové účely vč. zasílání obchodních sdělení a personalizace reklamy, příp. jiným účelem, ke kterému udělil kupující souhlas.
- Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a souvisejících českých právních předpisů a v souladu se Zásadami pro nakládání s osobními údaji prodávajícího, ve kterých je uvedeno, jakým způsobem prodávající nakládá s osobními údaji kupujícího, jaké informace o kupujícím ukládá, jak dané informace využívá a komu je případně předává. Zásady pro nakládání s osobními údaji taktéž obsahují výčet veškerých práv kupujícího v souvislosti se zpracováním osobních údajů, zejm. pak právo na informace, opravu, vymazání či právo souhlas se zpracováním kdykoli odvolat.
- V souvislosti se zpracováním osobních údajů prodávající prohlašuje, že (I) zpracovává osobní údaje v souladu s požadavky stanovenými právními předpisy; (II) zajistil, aby se osoby oprávněné zpracovávat osobní údaje zavázaly k mlčenlivosti nebo aby se na ně vztahovala zákonná povinnost mlčenlivosti; (III) přijal vhodná technická a organizační opatření, aby zajistil nezbytnou úroveň zabezpečení osobních údajů; a (IV) v případě porušení zabezpečení osobních údajů s rizikem pro práva a svobody fyzických osob informuje dozorový orgán, příp. subjekty údajů.
Košík: žádná položka, cena 0 Kč
Shock Board Shop, A: Lazecká 119/1, 77900 Olomouc, T: +420 585 230 955, E: info@shockboardshop.cz, Souhlas se zpracováním údajů